Härliga fredag

Sitter på jobb nu o ugglar. Börjar jobba om ca en halv timme.
Det händer en del på vägen till mitt jobb många gånger. Som idag, först höll jag på att cykla på en gubbe i en tunnel sen cykla jag nästan ut framför en bil när jag skrev sms och sen såg jag en stackars katt i diket som blivit påkörd :( Ja, min morgon var händelserik. Jag och min cykel lever ett bra liv, vi : )


Imorgon tror jag att det blir att gå hem till Annette o äta våfflor, grilla och dricka någon liten öl. Rasmus föllsefirande :) En gång till. Måste vara runt folk när jag kan för här är då inte så mkt action som på Elinas jobb.
Där kommer det in förra helgens nästan ligg osv. LYX! Här kommer inga nästan ligg inte.


På söndag när jag jobba ska min mamma ha kalas för hon fyller år men då jobbar jag så hon ska komma hit med rabarberpaj och banankaka :D MUMS! Jag gillar inte att missa kalas men jag gillar iofs att ha lite pengar på kontot.

Min rygg är pajj, är det någon som kan flytta min säng???



Näe  nu tänker jag gå ut o röka o spana efter nästan ligg. (skulle behövt en kikare som når till någonstans utanför Bjuvskommun)


Kommentarer
Postat av: Elina

hahaha ! Jag e ju as bra på att planera ligg så ;) Du har ju så många det e bara att välja och vraka. Men nästa helg blir det trekant också får vi inte glömma ;) hahahahaha !

2010-04-23 @ 15:25:38
URL: http://elinakallerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0