Bakom mina solglasögon

ska jag bege mig till jobb om några minuter =)

Var på 5 kamp i lördags och det var nog det roligaste jag gjort på lääänge. Det kommer vi lätt att göra om ;) Utgången hade vi kunnat skippa.. Det skulle varit asfint väder så vi alla kunde hållt ihop o suttit och druckit öl och haft det sommar-bra :D

Jobb, jobb, jobb :/ Blir nog en hel del jobbande nu framöver .. Well well, i need the cash för snart kommer Mooo-saaa i en brum brum ;D hahaha "snart" nja vi säger så.. det låter bra =)

Nu måst jag pysa ner o borsta gaddarna.

See you in London



Kommentarer
Postat av: nääd

wäääi en uppdatering!! :D ps. jag har också haft bakom mina solglasögon sången på hjärnan sen i söndes. ds.

2009-04-14 @ 09:50:36
URL: http://whatahell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0