Challenge

Utmanad.

Har blivit utmanad av Kalvin.

Hur mår du? 
Finnemang.
Skrattar du?
Det är vad mitt liv går ut på just nu känns de som :)
Gör du saker som får dig att må bra?
Ja, tråkigt o göra saker som får mig att må kass?
Träffar du människor som får din mage att pirra? 
Alltför sällan
Känner du dig starkare eller svagare än förut? 
OJ! Mycket starkare sen jag kom ur det där cp förhållandet
Saknar du?
Just nu, Naaa-neen =)
Tar du hand om dina vänner?
Alltid vid deras sida
Älskar du?
Jadå, massor
Gör du alla de saker du så länge sagt att du ska göra? 
haha faktiskt. Ska på handledarutbildning ikväll så jag kommer igång med mitt license to drive
Håller du dina löften?
Lovar inte saker för ofta. Löften är ju till för att brytas till slut.. ?
Längtar du? 
Åh, ja till min semester då blir det utlandsresa
Tänker du?
Öhm ?
Brister du ut i öppna ärliga skratt som kommer ända från magen?
hahahahaha det kan man ju gott säga. AHH; KRAMPER ;)
Vill du? 
Ja, jag vill på roadtripp med mina tjejer ;)
Önskar du att det var som förut?
nix, i love this life
Går du vidare?
japp på mina två ben gud gav mig.
Gråter du när ingen ser?
har väl hänt :P
Vågar du?
Du får en femma ;)
Är du lycklig nu?
Lyckligare än någonsin.


Och som avslut vill jag tacka dig Nathalie för du hjälpte mig genom en ruskigt svår tid i mitt liv. Jag var nere på botten men du droooog upp mig igen och det är jag evigt tacksam för :)




JAG UTMANAR : BLIXTEN, GRODAN, VILMA

Kommentarer
Postat av: My

Kalvin ska det vara jag eller? ;) haha

2009-04-16 @ 13:28:26
URL: http://lillemy.webblogg.se/
Postat av: naaa-neen

Det har varit mig ett rent nöje ;) <3

2009-04-16 @ 22:44:01
Postat av: Emilie

darling.. inte kan du utmana mig ;) jag e så kass på detta.. min hjärna sprang ju iväg..

du får helpa mig senare vet jag :D .

ööh . ja jag menade det! hehe . ja han e ju lika go som din far ju HAHA .

Påsvikarn hahaha det ska han kallas nue :D

;) pus

2009-04-17 @ 08:30:50
URL: http://missfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0