Get low low low..

Nej det vill jag inte. Naaa-neen jag behöver dos av dig absolut senast imorgon kl 17! Tankarna kommer tillbaka och snurrar runder, drömmarna kryper tillbaka som äckliga små myror. Och man kan inte göra ett skit åt saken!!! fan fan fan.
Men som en viss kille sa innan när vi tyvär prata om det:  "Det är inte så konstigt du älskar ju honom"... ? KORREKTION: ÄLSKADE!!!! Mycket har förändrats genom dagarna som gått.
 
Allt var PERFEKT i afton tills ni börja flippa. jag vet inte vad som hände egentligen men hur fan kom det upp nu??? Och varför inte aggera då, dagen efter eller långt innan idag. Verkar ju mindre trovärdigt så här lång tid efter. Tvivlar inte på vad du säger men du borde aggerat tidigare eller sagt något för du vet att jag hade ordnat det på ETT sätt!!!!!


En utekväll utan Naaa-neen det var verkligen W E I R D ! ! ! ! Löningen då jäfflar kör vi igen!

Nu tror jag det är dags för bingen! Sova ut så man kan HÄNGA med Nettan imorgon iaf.



/Promise, promise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0