Good days

I onsdags hade jag en heldag ute i solen med alla Evas hundar satt ute i nästan 7 timmar och läste och lekte med hundarna (ströp nästan Boris för han bara smiter iväg hela tiden) men annars var de lööövely. hahaha

Sen dum snäll som man är ibland så hjälpte jag Karim och städa hans lägenhet men men, 500:- och mitt namn på en gästlista är ju inte helt fel det heller ;) När jag städat i 3 timmar glassa Karim, Johan och jag i solen några timmar sen kom Nettan och Ted och hämtade mig.
Väl framme i Billesholm blev det paketinslagning, lite städning sen pizzerian.

Och ikväll mina VÄNNER! Då blir det kalas. Hoppas på en excellent kväll! Inga större tvivel dock ;)



Ses i dimman (K)


mina små ladies ;D

Kommentarer
Postat av: naaa-neen

haha fan vad jag är snygg ;)

2009-04-24 @ 11:51:07
URL: http://whatahell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0