i know

Jag vet att jag borde uppdatera men jag har faktiskt inte någon lust alls.. Inte mycket lust alls. Nathalie gjorde upp ett vecko schema igår och det var helt fullt. Så börjar jag tänka på mina egna veckor och där händer de faen inte mööd.. Vakna, sitta vid datorn, röka, tvätta, laga mat. Jag är ju för bövelen hemma fru utan att ens vara någons fru?! Kul, skit kul! Nej detta får vi göra något åt..

Börja gå till kiropraktorn för skojsskull, ta bugglektioner med mig själv, köpa en studsmatta och hoppa för glatta livet med mig själv och fnittra som en unge under tiden.. Hmm NEJ! STOPP! Jag vill ha en vardagsvän som alltid är ledig när jag är det så kan man hitta på bus alltid :D DET vore livet gott folk!

Nej nu tänker jag fortsätta med mitt vuxen-hemmafrusliv. Dricka kaffe och tvätta!


Glad jävla påsk!

Kommentarer
Postat av: hon med schemat

hahaha men lilla Lina då, du kan få låna lite av mitt schema för det mesta är ändå inte så kul :P

2009-04-07 @ 15:12:39
URL: http://whatahell.blogg.se/
Postat av: petra

mmm jag funderar som fan på vad jag ska ha på mig....

ha ha pappa tyckte att jag skulle klä ut mig till mamma mu...

2009-04-09 @ 22:43:21
URL: http://bebson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0