Its days like this

Som gör att jag mer än gärna kan gå upp klockan nio på morgonen fast jag är ledig, men det gjorde jag inte idag då sov jag till elva ;) Sen tog jag en filt och la mig i trädgården och solade topless i ren demostration för att den där nedrans grannen kapat hela gran-partiet som dolde att ingen kunde se in i vår trädgård. Men nu, NU då kan folk som kör ute på 110:an se in. Kul.. jevligt kul. UPP MED PLANKORNA, JAG VILL HA MÖJLIGHETEN TILL NUDISM I MIN EGEN TRÄDGÅRD UTAN ATT FOLK SKA GLO!!!

Så nu är jag mindre upprörd så här slänger jag in en mysig sommar/bad bild :D




Efter ett dopp i poolen :D

Kommentarer
Postat av: petra

haha flasha aset för dom så kanske dom sätter upp plankorna=)jag ska oxå steka som fan innan hc öppnar...

2009-05-04 @ 18:45:50
URL: http://bebson.blogg.se/
Postat av: Emiliee

Faan vad ,ager du har blivit lina. iaf tappat brösten :O

2009-05-06 @ 15:24:25
URL: http://missfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0