Morgon :/

Kl 08,00 ringde klockan, snoza till 9 över.. sen var man tvungen att dra sig upp ur den varma, sköna stora sängen BLÄÄ! Börjar jobba kl 10,00 - 18,45 wee ?!

Imorgon ska man träffa Bebson och Åsnan :D Lite High Chaparral dos är ju inte helt fel såhär typ en månad innan det är dags för det stora äventyret 21 Maj :)

Igår träffade jag lilla Bonnie som hade kommit hem från Spanien kul o se henne eller det som är kvar av henne iaf. Man kanske ska hänga på henne och Sito till Afrika? Det hade inte varit helt tokigt om jag får lov o säga så.

Haha jag kan ju lika bra göra såna "tabbar" i min blogg för jag skriver efter såna fast dem inte är där :P hihi


Nje, inte så mycket att säga mer än att jag också skulle vilja "skwolp, skwolp:a" lite .. :O




Kommentarer
Postat av: guess who

HAHAHAHAHA

2009-04-01 @ 12:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0