Rumpa

Värmen närmar sig och jag älskar det :) Vaknade igår och gick ner och tog en cigg sen flytta jag inte mig från Annettes "balkong" mer under den dagen. Förrutom när jag och Naaa-neen hade rullebörs tävling med varandra. I en rosa rullebör körde vi varandra skulle runda ett par tunnor och tillbaka var vi börja. Nathalie vann.. ;) You go girl. 14 sekunder woooo! Sen klädde vi (dem andra) även påskgranen :) Jag satt på min plats och blåste upp och knöt snöre runt ballonger. Funkade utmärkt för min del =) Ja sen blev det ju en del drinkar under dagen också. Dock inte dem godaste men alkohol överhuvudtaget är ju nice =)

Jo det där med rumpor.. Jag tror Naaa-neen är lite besatt av min gump. Igår kväll försökte hon fota den när jag sov (trodde hon) men jag hörde nog henne när hon fnissa och hade sig och la troll brevid mig. Ett hårt jäkla troll som hon tydligen torr är ett gosedjur. Iaf sen idag hittade jag ett foto på hennes mobil på min rumpa.. trevligt nathalie. Men ja dem brukar ju säga "Ta ett kort det varar längre" ;)

Nathalie det är inte grönt vatten i poolen. Jag kollade nyss lite melerande är de nog så de funkar att bada här.. Bjuder du hit Mark så ha kan få bara ? =) haha.

Ikväll blir det mys med tacos och alkohol intag för full rulle. Fira Mila på hennes föllsedag :)

Åh jag älskar min nya laptop. Sitter ute i trädgården nu med den, rökar cigg och väntar på att ölen ska bli kall så den kan intagas =) Det här är liiiivet!!!

Träffade mina kära små damer Maria och Petra igår också. Kul att se er tjejer :)
Trädgårdsmys med massa tjejer. I love it.

Nu ska jag hämta ölen :) PUSS PUSS PUSS


Kommentarer
Postat av: naaa-neen

hahaha gööör för din stjärt!

2009-04-06 @ 11:44:54
URL: http://whatahell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0