What about Lina

Då har man blivit mer eller mindre tvungen att flytta från lägenheten i 3 veckor :( Gubbar och grabbar från NCC som håller på o renovera min toalett/kök. Det går ju att bo där va men att vakna klockan 7 varje dag av massa män i lägenheten, buller och bång och behöva gå ut i en arbetsbod för att gå på toaletten och duscha, neej tack då kan jag gått hänga i mammsens blivande lägenhet så länge :)

Massa med nya och konstiga ljud här än vad jag är van vid så de var lite skrämmande :(

Fullt schema nu fram till måndag morgon sen är jag friiii och den 13: de bär det av till chappen WOHOO :)

Strax ska man cykla till jobb :(



FAN VAD SNYGG HAN ÄRRRRRRR!!!!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0