2010

J : Kan man få dålig andedräkt av att röka? Kom på det nyss att tänk om jag har det:( Eller har jag det?
Jag : Har jag inte märkt av men för folk som inte rökar doftar de nog inte som en blomsteräng;)
J : Ja, nej det är ju sant


Idag ska jag på tjej middag och min söta kompis Ida. Mat, dryck, spel pch sen utgång i vårt älskade Helsingborg.
Jag tror nyår blir fantastiskt :D

Har jobbat 3 dygn nu inte i rad alltså men sen jag hade hand om lille Sam :P Pengarna ska rulla in nu så man kan göra mer än betala hyran.


Middag bokad imorgon också =) Ska hem till min moster och äta god mat och busa med Sam hihi

OH! Just det, jag vill gratta min kusin Ida till hennes barn. Lille Joel. Så söööt och såååå liiiiten. 2700g 48 cm haha kunde knappt fatta att han var så liten men de är nog för att Sam var så tjock hihi : )


Nu ska jag ta en powernap så jag orkar med hela natten.



Kommentarer
Postat av: syster

Det va en hårig unge med, hehe hårigaste jag sett =)

2010-01-01 @ 12:53:05
URL: http://samanthaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0