music maestro

Sitter hemma hos mammsen med Sam och passar hundarna och ska väl göra de tills Marika hämtar Sam vid 3 SA hon ... haha

Hur kommer denna helgen att bli? hmm ingen som helst aning. vaa? Det var de värsta.

Jag, Lina Werner har ingen aning om vad jag ska göra i helgen :P Eller jo väla med Jocke bonne imorgon. Men fest mässigt.. Blir de inget? haha

 

Kan man våg-permenenta håret? så det blir lite volym bara..

 

Nu skulle jag vilja lyssna på en riiiiktigt bra låt. Var är du med dina låtar när jag behöver de Enes?

Hepp, får väl searcha upp någon.

 

HOONK HOOONK


Kommentarer
Postat av: Elina

kommer sen när jag fått igorning på alla mappar som jag & inte ha så många mappar :)

2009-12-22 @ 14:08:18
URL: http://elinakallerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0