blogg

Usch, vilken deprimerande blogg. Det här får vi ändra på :) Ska hämta mina sista grejer i hyllinge idag, ÄNTLIGEN! Sen blir det hem och få bort alla jädrans bilder på väggarna som bara får mig att tänka bakåt för så kan vi inte ha det. Nu tänker vi framåt. Åminstonde några minuter iaf hehe. 

Han är borta och ute ur mitt liv! Nu börjar vi om på ny kula. Det behöver inte vara något negativt att ligga på "botten" eller att börja om det är säkerligen något kanon bra. Så nu kör vi!!

Vaför skriver jag "vi" hela tiden? Hmm. JAG JAG JAG JAG!

Det kommer bli en fantastisk sommar med många skratt, fester & semestrar WOHOO!

Party super duper glada Lina is back in the game. Dem senaste helgerna har varit sjukt roliga så här fortsätter JAG!
 I like it!

Zarah,
  nästa gång är det får tur att rocka tillsammans. Det var ju längesen nu och jag saknar dig. Vi har alltid kul när vi umgås ju.

Toooodels

Kommentarer
Postat av: Emilie

Wiiho så frammåt önskar jag oxå att jag kunde vara :) vi har snö ända up till rumpan LINA!

Kom hit :D

2009-02-09 @ 21:40:57
URL: http://missfrog.blogg.se/
Postat av: Zarah

Saknar dej med Stompan :D

2009-02-10 @ 00:55:34
URL: http://zarahlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0