Glömde Bamse

Förhoppningsvis ska man hämta sina sista saker i Hyllinge idag. Så skönt om det blir gjort så jag kan mova on for reeeeal and for goood!!!! Bye bye you fucker.

Har varit hos Blixten typ hela veckan så en av dagarna var vi ute o röga sen gick vi in och fortsatte kolla på filmen vi satt igång. sen hörde man något ljud sen hör man Bamse skälla som fan haha hon glömde han ute :P stackaren. voff voff.

En resa till Norbotten kanske ? eller Spanien :) Något av det blir det. haha kyla eller värme? hahaha hmm! Måste mina nära o kära bo så lång borta? Fast det är väl bra egentligen så kommer jag bort från allt mög här :)

Aja, party imorgon! WOHOOOO!

Kommentarer
Postat av: Emilie

awwe stackars hund haha sött ju =)

var filmen bra då?

Ja jag tycker du ska ta kylan för här kan du både festa och grilla och sola och njuta av friden :D

HAHA

2009-02-06 @ 13:33:51
URL: http://missfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0