I wish i could turn back time

Jag vill inte för något ha tillbaka honom. Han såra mig så sjukt mycket. Det kommer jag aldrig att glömma eller förlåta honom för. Men det enda jag kan tänka på är hur mycket jag saknar HONOM, som han var från början av vår tid tillsammans. Allt vi har och allt vi har gjort tillsammans. Alla skratt och allt bra. Jag tänker inte mycket på det dåliga som hände under vårt förhållande för jag älskar honom så himla mycket att jag inte kan sluta tänka på allt det fina.
Vad jag saknar allra mest just nu är våra kramar. När vi kramades fanns det inget annat i hela världen som kunde förstöras. Så underbar känsla i heela kroppen. FAN vad jag vill ha tillbaka allt som det var från början. Jag vill vara så kär igen, känna mig så varm och älskad som då :(

Jag hoppas han mår dåligt och ångrar vad han gjort, att han önskar han kunde vrida tillbaka tiden och få allt dumt han gjort mot mig ogjort. Han skulle aldrig någonsin erkänna en sån sak. Men jag vill tro att han känner så innerst inne.

Jag tror inte att någon kan bete sig på det viset utan att må dåligt åtminstonde i efterhand.

Allt är iaf åt helvete så tack för det Martin. Skolan åker åt helvete, jag är förstörd.


Undrar om jag kan resa mig upp helt efter vad du gjort mig..


"Jag är vacker, jag är snäll, jag förtjänar bättre, jag är bra, jag är jag"


Kommentarer
Postat av: Emilie

Hjärtat mitt! du klarar det!

2009-02-06 @ 09:27:27
URL: http://missfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0