Carl Magnus Christian

Han är nog den ibland knasigaste som finns. Om ni kände han skulle ni nog förstå. Han kan slänga ur sig sjukt oväntade och konstiga kommentarer, vill man ha något får man ånga gånger fråga 2 gånger ;P haha.

Men IDAG...

låg jag och sov/vila innan idag så ringde pappa (Carl Magnus Christian) mig på mobilen så trodde jag han var hemma så jag fråga vad fan pysslar du med. Då hade han kört iväg för att köpa sig en hårtrimmer men säger istället så här : Det gör inget jag köper en platt- TV också va? Neej, säger jag. Det är ju jag som "tjatat på dig" att du ska köpa en eftersom du Vill ha. Sen säger han: Du blir inte sur då??
Hahahaha varför skulle jag bli sur för det?

Min pappa i ett nötskal ;)

Imorgon blir det ös med bowling o allt som hör till :)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: SarahtheMighty

AJ HÄVENT MÄT JOR DÄD BÖT AJ ALRÄDI LAJK HIM.

2009-01-30 @ 20:49:59
Postat av: Emilie

HAHA HÄRLIGT ! som jag flinade :) du får hälsa din pappa Lina :) Saknar er ju :D

2009-02-02 @ 12:00:58
URL: http://missfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0