Fladderfittor

Äntligen hemma från jobb. Jag har aldrig velat hem från jobb så mycket som både igår och idag.

För ett tag sen jobbade min syster natt på vårt jobb och tyckte hon hörde att någon drog i handtaget på ytterdörren och blev sketa rädd, igår tyckte jag att jag hörde samma sak så jag tog bestämda steg mot första dörren som går ut mot "farstun" och drar upp den och går en halv meter till nästa dörr för att boxa till första person jag ser som drar i dörren och då hör jag något bakom mig och vänder mig om.... AAAAAAAAAAAAAAH! Jag höll på att skiiiita på mig där låg det en fladdermus på golvet och kraxa runder och jag la benen på ryggen och stängde igen dörren till personanrummet, ringde min mamma och böla som en liten unge för jag var såå jävla rädd så hon fick komma runt halv elva på kvällen (trots att hon hade gått o lagt sig) och fösa ut ohyran men när hon kom så var där ingen :(

Ohwell, jag gick på toa sen gick jag o la mig i skräck.

Larmet ringde 06,15 och jag gick upp, öppnade dörren och då hänger fanskapet på väggen och hänger och jag var tvungen att gå in på toan för att fixa inför arbetet som skulle utföras där på morgonen då ligger det en äcklig jävel till, fast i toa stolen och sprattlar runder så jag tog mig modet att stänga toalocket och spola, men sen våga jag ju int eöppna locket igen för att kolla om jag lyckades spola ner den:((( våga knappt gå in i vardagsrummet sen för att hjälpa min vårdtagare men jag fick ju tvinga mig så jag hoppade in genom dörren och förbi den äckliga fladderfittan som satt på väggen sen skulle jag berätta de för den jag jobbar med men då började jag böla som en unge igeeen och skakade så jag höll på o tappa öronen så han fick säga åt mig att sätta mig ner o lugna ner mig men de va rju inte det lättaste :( waaah!   Min superhjälpte (min mamma) kom lite senare och tog ut fladdermusen och kollade i toan och jag hade lyckats spola ner den jävlen! FJUUU!


Anyhow, hemma nu och jag och Bobby har varit och hälsat på både Bonnie och sen Annette för att lugna mina nerver. Nu blir det film sen sova.

Ledig ända tills på måndag, ONLINE FIVE!!!


Ses nästa gång

Kommentarer
Postat av: det skulle du alt vilja veta?

Fattade jag rätt ? Spolade du nyss ner en fladdermus i toa stolen ? Vad hemsk du är! varför tog du ej tag i den och bara slängde ut den eller något ? Emilie

2009-07-09 @ 05:40:58
Postat av: sara ;D

hahahahahahahahahahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahahahahahahahahahahahah

2009-07-09 @ 15:31:20
URL: http://samanthaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0