Mmm donuts

Idag är det bara 6 dagar kvar tills Naaa-neen kommer hem :)))  ÅÅÅÅWH VAD JAG LÄÄÄNGTAR! Då blir det kramkalas, feeeest, sovningar, planeringar, lite småslag ibland, hooocking och fortsätta öva på ironin och vänliga kommentarer :)

Nathalie, för ett tag sen så åt jag din favvo munk i din ära och ren demostration över min saknad av dig, den var okey men det kan få fortsätta vara din favorit så håller jag mig till choklad munkar :) Har även behållt bilden på Macke på msn i din alldeles egna ära ;D Han har fortfarande inte sagt något hahaha :) Ses snart ditt jävla söto <3


Jag skulle vilja ta o köpa mig en bag in da box och sitta och dricka vin med någon, vem är sugen?


vina upp mig


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

jag e med, om du betalar ;)

2009-07-16 @ 14:52:51
URL: http://samanthaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0