Sigge simmare

I tisdags så var jag, Nathalie och Linn ute och letade efter en höna att kidnappa o ge till vår kompis Filip men alla bönder var ju hemma så det gick inte så bra .. Vi körde hem till min mamma istället och kidnappa hennes fisk och körde hem till Filip med den. Han var ju då och jobbade i Östa tills på fredagen så igår fick jag ett samtal från den hhär Filip som löd ungefär såhär:

Hej läget vad gör du vad ska du göra blablabla sen efter ungefär 5 minuters försnack så säger han: Men Lina, vad ska jag göra med Sigge? Jag kan ju inte ha en fisk! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Får väl se vad han gör med den. Han har fått för sig att jag ska åka med han till Väla och lämna in den där haha.


Förfest hos Thomas igår det var väldans trevligt sen bar det av till puben för kareoke night. Det var kanon kul ända tills dem här jäkla billesholmarna skulle börja slåss. Här tänker man att man ska stanna i sin lilla by och ha en ganska lugn och trevlig kväll men icke sa nicke! Slåss, skrik o mög. Nej så när dem hade slängt iväg alla och vi kunde gå ut från puben (Vi blev visst instängda där haha) så satte vi oss på gatan och kela med en katt haha.

vaknade med världens mest hemska huvud och nackvärk så det var bara att promenera till konsum och köpa ipren och lite sånt sen gick jag hem till min moster för ja såg min mor vad där så fick man sig lite massage också ;) hehe

Ölbrännboll ikväll med snyggingarna :D

Ha det så ses vi nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah han kan for tusan inte gora sig av med sigge! niss you! PUSS

2009-07-06 @ 13:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0