My dream is a nightmare

Igår var jag och nettan på stranden för första gången i år jag doppade endast fötterna för de var ju pissekallt men annette däremot hon gick en bra bit ut sen doppa hon sitt citron fyllda hår i havet ; ) Låg där och mös i solen ett tag sen åkte vi till mcdonkan sen köpte vi hårfärg för att färga hennes hår sen och det blev visst orange ;P hahaha Åkte och köpte ännu en hårfärg för att göra de brunt igen ;P

Sen kom rassefrasse hem så blidde de grillning :D

Jag vet inte vad som hände riktigt, vad som kommer hända ? oboy!

Fredag ska man på 5-kamp wohoo! Denna gången ska jag rocka haha förra gången loosa jag alla utom en gren haha eller ja, på laserdomen var jag ganska bra också ;)


Åh, ja.. nu har dem ändrat renoverings tidsplanen här också.. så dem börjar med mitt hus istället för biblioteksgatan :P Så fint de kommer bli :D hihi


"You make my heart go tinga linga ling"

Kommentarer
Postat av: naaa-neen

vad hände och vad ska hända? huh? jag fattar ju ingenting? och det gillar inte jag!

2009-06-02 @ 13:47:38
URL: http://whatahell.blogg.se/
Postat av: My

jag kommer nog äga dig på femkampen igen ;)

mohahaha!

2009-06-02 @ 21:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0