Äventyr ännu en gång

Se på fan nu sitter jag i göteborg hemma hos min kära vän Anna som då är och jobbar och jag plockar fimpar på hennes balkong, sköljer av fast torkad bearneisesås, pratar telefon och bloggar. Det är livet mina nära och kära!

Idag ska vi ut på äventyr i götet ;) Gå på museum, sola och kanske hälsa på Ajjda Pajjda som informera mig om att hon bor och jobbar här i gbg ;D så det blir kanske llite hejande på henne ;D

Ikväll vet jag inte vad vi ska göra. Ta några öl kanske och imorgon blir det föllse kalas/fest för Annas mamma och bror.

Nathalie, YOU SUCK A LITTLE BIT! But i miss you anywajj :P

Kommentarer
Postat av: naaa-neen

haha fimpar och gammal bearneisesås, vet du hur d känns att missa det?! ;) Fast det finns ju tre nyckelord som faktiskt lockar mig på riktigt: BALKONG, ÄVENTYR och ÖL.

fan vilken tur, för klockan är bara 13.04 och jag har redan varit påväg att messa dig tre ggr, men så tänkte jag "nathalie för tusan, give the girl som space!" så nu tänker jag kasta mig på mobilen. MWAAH! :*

2009-03-20 @ 13:06:05
URL: http://whatahell.blogg.se/
Postat av: nathalie

om du tar med dig solen så ;P

2009-03-20 @ 18:41:06
URL: http://whatahell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0