Bränd

Igår fick jag min nya dator åh, så lycklig haha känns som jag köpt mig ett helt nytt liv ;)

just det, jag fick ett döds hot av mitt ex också.. hmm. Tomma ord rakt av.. Jag menar knarkare är ju inte så mänskliga så man ska inte förvänta sig något från deras sida. Mycket snack lite verkstad.

Snart kommer lilla Bonnie hem :) Weee Pizzerian direkt och trycka i oss pommes och ballesås ;) fniss

ÖÖÖÖH! Tråkkiiiiigt allt är nu. Har inget att göra försen Naan slutar skolan och det är ju inte försen klockan jävla två :( Men då jävlar bär det av till Väla centrum och shoppa outfit till imorgon WOHOO! Och in på Mcdonkan och hämta en nyckel =)


Karatefylla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0