Chips och dippa, bajs i brallan

I morse när jag vaknade så smög jag och Annas lilla laptop ut i köket för att inte störa henne när hon nannar (och jävlar vad hon sover. VAKNA FÖR ÄLGVETE). Drog ut dippan från i kylen och chipsen från påsen och smaska på som bara den :) Det var sisådär kl nio på morgonen nu är klockan nästan två och hon sover fortfarande, och jag har även börjat smutta på en kopp te för de killas något otroligt i min hals.

Igår tog vi en tripp till Coffe och Essi förfesta lite med dem sen smög vi ner i staden ;D Anna fick inte komma in på två ställen för hon såg för full ut ahaha nog schysst när hon inte ens Var speciellt full jävla tönt vakter.. men men vi var på två andra ställen iaf =).Det var najs, tills Anna ville äta ochåka hem? Vad är de för trams? Det kan man fråga sig alltså. 

I afton ska vi på kalas/fest hos Annas mamma och broder =) Blir nog najs. 

Jag nästan LÄNGTAR hem? Hahaha Nathalie whatahell.blogg.se har du gjort mot mig? Aja, kommer ju hem imorgon kväll så =)

Hörs imorgon mina raringar. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

detta inlägget har jag inte kunnat se förrän idag?! wieeeerd! men ja nästa helg får du nog ta och spendera med mig ist, för jag får bortlängtan när du inte är hemma ;)

2009-03-23 @ 16:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0