I love farts

Oboy vilken kväll! Hej vi är 20 får vi komma in på cardinal 25, tack?

Fick vi ju och jag gjorde såklart den mest klassiska entren som finns.. Snubblar in genom entren förbi vakten haha palla det :P Inte nog med det jag trillade nästan ner för trappan när vi skulle hem också. Tur att Mackan gick framför och stoppade fallet ;) haha jag kommer fan vara känd på alla hbgs klubbar snart om jag ska fortsätta på det här viset :)

Toppen kväll igår iallefall, mycket dans, skratt och sådant. Kebab med hem och även någon av grannarnas "sydsvenskan" OPPS! ;)

Lilla Lajnenen vaknar runt nio-tio på morgnen och hör att Naaa-neen och Markus ligger och pratar, tjoff och jag är uppe som ett skott för att prata om allt och inget. Mest inget egentligen. Men Johan bara sover jämt och ligga och prata med mig själv funkar ju inte nejnejnej. Dem gillar mig ändå =)

"Nathalie, måste du trängas med röven"

"Nathalie vi måste åka hem så jag kan äta chips,dippa och fisa lite"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0