Lets twist again

Kan knappt bärga mig. Om några timmar sitter jag hemma hos Naaa-neen och dricker Khalua, sminkar mig, lyssnar på piff&puff m.m sedan drivear Cian oss till Johans place där vi ska starta med att berätta för grabbarna om hur kvällen ska se ut. Börjar med lite Fia med hutt så vi kan värma upp lite inför twister.
Det kommer bli så trevligt att visa hela min härlighet under spelets gång eftersom jag ska ha klänning på mig "Gööör".

haha när ja tänker på vad Naaa-neen ska ha på sig så tänker jag på Ross i vänner hahaha. Förhoppningsvis går de bättre för dig =)

Det var de.

Toodels

Kommentarer
Postat av: naaa-neen?

haha naa-neen? ja d var ju något nytt iaf, och lätt bättre än Natha, så d kan jag ju stå ut med ;P

Jag har också tänkt på ross faktiskt och funderat på hur jag ska kunna kissa utan att dra ner byxorna. Kommer du på någon lösning så hojta!

2009-03-07 @ 11:15:26
URL: http://whatahell.blogg.se/
Postat av: Emilie

Wiiho vad kul du verkar ha det :D

Klart vi kan lära dig åka skidor gums :)

Men då får du ta dig hit med ;) innan snön smälter haha . Du kan ju slå en pling när du har lite i börsen ;)

2009-03-07 @ 16:29:12
URL: http://missfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0