Nothing new

Har inte direkt något vettigt att skriva .

Min lillasysters katt har blivit steriliserad så hon har en sån stor tratt över hela huvudet och det ser himla kul ut när hon fösöker göra saker dock är det synd om henne helt handikappad med den på ju :(

Blev väckt av en högljudd fis i morse. Delade säng med min lillasyster för jag sov här hos min mamma för att väcka lillasyster när hon ska upp till skolan. Helt från ingenstans kom det en prutt ;) haha

Blir det bravader ikväll då Naa-neen? Och vi MÅSTE sova hemma denna helgen för jag ska faktiskt jobba imorgon kväll :/ haha sist vi sa att vi skulle sova hemma gick det inte så himla bra men ändå vi får göra vårt bästa denna gången.

Och Martin vad är det du vill egentligen? Börjar få en känsla av att du bara vill mess up my brain och det gillas inte alls så sluta upp med det :@ Säg vad det är du vill och få det överstökat.

Vem hade tänkt bli min kavaljer på min och Nathalies bal??


Happy thoughts

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad håller han på med, jag vill veta :D:D

2009-03-13 @ 11:09:26
URL: http://saraholofssontapper.blogg.se/
Postat av: naaa-neen

HAHAHA pruttuppvaknelse, d är inte dåligt d ;P sorry att jag bangar bravaderna ikväll, men kul att få börja dricka kl halv 2? nejnejnej

2009-03-13 @ 15:35:06
URL: http://whatahell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0