Orka

att Martins knull snokar i min blogg hahaha get a life. palla svartsjuka brudar dessutom! Njee.. Jag vifftar inte med några vita flaggor iaf jag säger bara PFFT! Jag kan också infortmera dig (du svartsjuka tjej) om att din kära lilla Martin sagt hur mkt han saknar mig och kommer sakna att ha sex med mig, att jag är den bästa han haft sex med m.m... sluta hänga på min blogg annars kanske jag slutar ge dig info ;) Good way to start something new.. höööm. Hämden är ljuv!

En helg i götet var ju okey men hade av någon anledning hemlängtan haha knasigt det brukar jag inte ha. Men det är ju najs att komma hem och bli medbjuden på äventyr i skogen och nästa helg efter den blir det fest både fredag och lördag. How nice is that?? haha gööör.

Inlines/sola/jobb imorgon :) me like

God natt, i love you // Citty ljungqvist

Kommentarer
Postat av: näääd

HAHAHAHAHHAHAHAHAAHA dethär motiverar mig till att fälla alla mina vita flaggor, vilken härlig glöd fröken werner ;P ps. jag som kommentera det andra men d fatta du kanske =)

2009-03-23 @ 16:02:09
URL: http://whatahell.blogg.se/
Postat av: HC petra

hah det är bra bara ge henne..

kicka lite ass nu

2009-03-23 @ 22:37:51
URL: http://bebson.blogg.se/
Postat av: hc petra

haha på henne bara..kicka asset

2009-03-23 @ 22:39:35
URL: http://bebson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket knull menar du??

2009-03-29 @ 16:54:15
Postat av: Sandra Nilsson

asså ta reda på fakta innan du börjar anklaga "martins knull" för att snoka. de e jag som har läst i din blogg. så vill du ngt så kan du ju säga det till mig isf. jag e den som har snokat.. ingen annan! tänkte du ville veta. ha det bra!

2009-03-30 @ 22:09:27
Postat av: Anonym

asså ta reda på fakta innan du börjar anklaga "martins knull" för att snoka. de e jag som har läst i din blogg. så vill du ngt så kan du ju säga det till mig isf. jag e den som har snokat.. ingen annan! tänkte du ville veta. ha det bra!

2009-03-30 @ 22:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0