SVERIGE

Ska jag vara helg ärlig så har jag inte en susning om vad det blev på matchen hahaha vilket fan jag är då ;) Aja hade snygga kläder iaf.

Fan vad kul det vaaar igår alltså woooo heeelt galet haha










Tjej - Fan vad snygg du är.
Jag - Tack, detsamma du.
Tjej - Jag är bisexuell
Jag - Det är inte jag
Tjej - Åh skit också

Jag - Äh, nu ska jag gå o fixa ett hångel,
Hallå ska vi hångla
Kille - Ja
Vi - Slask, slask slask i trynet

Snart kusin träff men jag orkar inteeee är helt dööööd!! haha aja, ja måste ju ändå köpa cigg och snacka med Nathalie.

"två dödshot på en vecka är ju inte dåligt"

Kommentarer
Postat av: nääd

hahah vem slaskade du med?

2009-03-29 @ 14:40:21
URL: http://whatahell.blogg.se/
Postat av: Emilie

HAHA. Vafan vad kul ni har då =) Berättade jag det att jag träffade en brud men en plastarm ? Haha skit coolt fotade den oxå =)

2009-03-31 @ 09:41:28
URL: http://missfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0