Våffeldagen

Och jag äter kanelbullar istället, Utmärkt enligt mig.

Där åkte BH:n av usch har stört mig på den hela dagen ööö!

Snart kommer pappa hem med popcorn, snart är det fredag, snart har jag min nya dator, snart är det sommar. Mycket snart haha ge mig allt NU NU NU!

Jag ville inte dra med dig ner i skiten, du förtjänar så mycket mer.. Men du kan göra det mot henne, förtjänar hon det? Ja för hon är redan där..
Skyll dig själv om du snokar så får du läsa saker du inte vill veta av!

He is an ashole! Det verkar inte så i början men tji kommer du få, Even you deserve better.

SOLA IMORGON OOOOH =)

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha ne men vem bryr sig egentligen om dom andra svaren då? :P

2009-03-25 @ 21:18:09
URL: http://whatahell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0