En helt ovanlig lördag kväll

Maskerad hos Jens & Dennis igår och det var dundrande kul må jag säga. Mycket hoppande, snea kissturer, trill/fällningar och massa studsande ;)

Nathalie: Jamen eeeh, Lina, vad drömde du inatt?
Lina: Ingenting vad jag vet, jag kommer ju aldrig ihåg mina drömmar.
Nathalie: Jahaaap såååee Andreas vad drömde du om då?
"Andreas": Anders heter jag!
Nathalie: Opps HA HA HA HA!
Nathalie: Jamen ee Lina angående dem där drömmarna, du får träna fram dem.

Haha jag pratade med en snubbe på telefon innan han sa en jätte kul grej.. Vi prata om deklaration och så så säger han: Ja men jag köpte ju en gård och blablablabla
 Då sa jag, en gård? Varför har du köpt en gård?
Så svarar han: Jaa, det kan ju vara bra att ha. 

haha jävla cp! 

Idag är jag så trött så nu tänker jag kolla på tv. 



Kommentarer
Postat av: naaa-neen

hahaha jag vet inte riktigt, tror att jag sa nånting om att jag hela tiden tänkte att han hette johannes bara för jag från början tyckte att han presenterat sig som Hannes sen tyckte jag väl att vi lika bra kunde döpa om honom, och eftersom han var så duktig och mest bara gjorde vad vi ville så tänkte jag i mitt huvud "hmm precis som en hund" han får heta pongo. Ja nåt sånt tror jag, men vad vet jag? ;P

2009-05-31 @ 20:21:34
URL: http://whatahell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0