I just cant resist you, oh i miss you

Först och främst, DU ÄR FACKED ÅPP!!!!!  

Igår fick jag ett samtal från en försäljare och det löd ungefär såhär :


Försäljare: Hej jag ringer från Mirale och söker Lina
Lina: Jaa, det är jaeg men vad ringde du från sao du?
Försäljare: Mirale! Du deltog nyligen i en undersökning hos oss på internet
Lina avbryter damen och säger: NYLIGEN? Näee due det trivlar jaeg po (obs R:et i tvivlar)
Försäljare: ok, kanske inte nyligen men för en tid sen
Lina: Jaja, men due, jag vill inte ha nåed
Försäljare: Ne eh okej, men ha en fortsatt bra kväll då
Lina: Jaao, desamma due.

Haha dem är så himla stupid! Om dem nu har någon koll överhuvudtaget så borde dem veta att jag är 21 år och inte 51. Mirale är typ tantunderkläder. hahaha Nej, nej nej tack!


Idag blir det shopping och hinner jag hem i tid så ska jag hjälpa Naaa-neen måla element och mot kvällen blir det surprice, öl och fotboll :) GIGEDIGIGEDI!


OHH! Jag längtar till lördag som faaasen! Då blir det maskerad hos jens&Dennis och jag kunde nog inte se fram emot de mer för jag ska dit med min kära kusin som jag inte haft en ensam stund med på mycket länge. Vi ska facka åpp!


Okej, vi ses 


Kommentarer
Postat av: Emiliee

HAHAHA ASG, tantunderkläder :D Yeah du är säkert superduper sexig i sådana ;) det passa du säkert bra i :o

2009-05-28 @ 21:24:02
URL: http://missfrog.blogg.se/
Postat av: My

facka åpp hahah, roligt där du ;)

2009-05-28 @ 23:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0