WHY, OH WHYYYY

Naaa-neen lämnar oss och sverige för en heeeel helg. Whad ap with det lixom? Du milde tid, det är tur Nettan är kvar iallafall ;)

Igår flyttade jag och Nettan in lite grejer i min lägenhet. Grejer som typ, ett skabbigt bord, 2 solstolar, en campingstol, tv och tv-bänk, pizza slizer, en elvisp och stekpannor. Det räcker väl? Vi tänkte tilllaga vispad grädde och fiskpinnar på måndag, någon som är sugen?

Mot kvällen kom Nathalie också så satte vi oss i våra stolar med bubbelvin och skåla för mig och min lilla lägenhet :)



"Hur känns det att göra det med en stjärt?"

Kommentarer
Postat av: Emiliee

Faan vad nice Lina :D skålade ni för mig med :D

ta kort på den ffs :D Puss

2009-05-15 @ 19:16:42
URL: http://missfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0