Ala sallad

Jaha då var vi här igen. Aldrig något vettigt att skriva. Hade kanon kul i lördags när jag var ute med Vilma. Förfesta hemma hos Kajjan med Emma, Linus, Linnea och Emil. Sen kom det några andra tomtar.

Nu är emma snart framme i Malaysia. Har återhämtat skype så vi kan snacka under tiden hon är där.

Jag börjar bli jääävligt trött på bränderna här i lilla Billesholm. Det brinner ju titt som tätt för fan! Säker blutteungarna från västergatan som går o eldar upp dem:@

Varit ute på en lång promenad med mina pojkar idag jätte skönt var det verkligen :D Men stackars Bobby har skadat foten lite.

På lördag fyller min kära syster 24.. (haha börjar du känna dig gammal Werner? Blink) Så kalas på lördag kl 2.

Om ca en timme ska jag hem till Nettan så ska vi slänga ihop lite sallad och äta muuums : )


Jag vet inte riktigt vad det är som pågår just nu men jag tänker på honom jätte mycket nu förtiden.. Gillar inte riktigt det. Ohwell life goes on, and on, and oooon! : )


Vi ses fuck face




Kommentarer
Postat av: Syster Yster

jag är inte i närheten av gammal.kuk

2009-11-11 @ 22:13:57
URL: http://samanthaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0