Future

Nu måste jag bestämma hur jag ska göra efter jul med jobb & så. Har fått lite erbjudande ju men oh de är fan inte det lättaste ändå.

Var hos distriktsköterskan med Sam igår så han fick vaccination. I båda benen fick han spruta så ledsen han blev :( Men sen gav vi oss iväg för han möta Blixten & då somnade han :D

Vad ska jag och pojkarna hitta på idag? Kan han bli större någon gång så man kan göra lite mer grejer tex, bada, busfabriken, lekplatsen men nee då ska han hålla på o vara liten o bara kräka, bajsa och äta =)

Ja vi kommer nog på något. En promenad i skogen kanske.



Imorgon händer det grejer. SOV MORGON :D hihi och iväg o fixa mina naglar.

På kvällen blir de äventyr med Nettan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0