Grannfejden

Vilken dag... Känns som jag gjort jätte mycket och dagen har gått jätte fort men ändå har jag bara varit ute o gått en timme med Annette och mina pojkar, hjälpt Annette bära in massa ved så dem kan elda och sen gick vi till pizzerian och dela en kebabrulle :)


Jag har precis anmält Annette och Rasmus till grannfejden pga deras grannars hundar :) hihi hoppas dem kommer med.

Vaccination med Sam på onsdag annars händer det inte mycket denna veckan. Men jag ser väldigt mycket fram emot fredag :D



Kommentarer
Postat av: Elina

thanks ! :D



hihi, då kanske du också får vara med i programmet tack vare bobby blev attakerad

2009-11-24 @ 12:46:26
URL: http://elinakallerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0