you are my sunshine

Då var denna veckan snart slut. Så vad is crackalacking denna helgen?
Puben med Annette imorgon? Utgång på lördag? Låter fint men får väl se vad som händer.

I morse vaknade jag av dörrklockan så jag drog på mig täcket och gick och öppnade dörren och får en blixt i ögonen då står Marika där och fotar mig haha. Fatta inte riktigt vad som hände för klockan var bara kvart över sju och Marika brukar ju komma en timme senare :P (väldigt vackert foto iaf)

Idag har jag pantat brukar haha sen handla jag och Ida lite sen hem till mig och fika lite.

Senare blev jag faktiskt bjuden på mat på Bellman av Idasnutt mums :D

Imorgon fyller min prins 3 månader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0