i give my soul to you

Blev lite blogg sugen så här på kvällskvisten ;) Har varit på Karlslundsbadet med Nathalie, Citty, Chasper, Annette och Zarah idag, det blev några timmars badande och de är så kul att hitta på något med barnen dem blir ju så glada :)

Nathalie säger till Citty: japp, chefen så svarar Citty: Jag är ingen schäfer :P

Ahh, det var en trevlig dag. Sen jag kom hem har jag legat här i sängen och kollat på "Män som hatar kvinnor" den var bättre än jag hade förväntat mig. Jag var lite tvungen att titta på den för att jag och Nathalie ska åka på bio och kolla på tvåan med våra mammor en dag. Äta tillsammans, gå på bio. Super mys :)


Imorgon blir det blingbling/glamour fest :) Im so excited, and i just cant hide it.




Godnatt my dearest


Kommentarer
Postat av: Elina

haha ja jag vet ser as liten ut :P haha



Hade as roligt i lördes :D hihi.

2009-10-28 @ 07:28:33
URL: http://elinakallerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0