Sam

Då startar tredje veckan som lille Sam är hos mig. Det händer ju inte alltför mycket just nu men lite jollrande och små "pratande" har han börjat med. Längtar tills han börjar skratta iiiih, ser fram emot att se förändringarna hos honom :)





Det har varit en lång helg då jag var nykter i lördags .. hehe japp det är sant.. JAG var nykter en lördag :) Låg hemma i sängen och kollade på vänner och lite film o så istället för att göra stan. Lustig känsla att inte må dåligt en söndag. Jag tog tillochmed en xider för att fira det :)






Idag blir det tvättande


Kommentarer
Postat av: Elina

jag tror jag ska ha koppar färgat eller brunt.

2009-10-20 @ 10:29:52
URL: http://elinakallerup.blogg.seΩ

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0