update

För ett tag sen så var Jag, Nathalie, Annette och Sam och åt thaimat i Bjuv.. Då det har blivit ganska kyligt nu för tiden så frös vi lite när vi satt där inne så Nathalie går fram till Chingchongen...

Nathalie- Kan jag få stänga dörren?

Chingchongen- eehh eehh det bliiii.......

Nathalie- TJUGO KRONOR??? 

AAAAH! Jag dog lite där haha den tjejen ska då alltid pruta o ha sig. Ska nog ha med henne nästa gång jag ska utomlands.


Uuuh det tar verkligen på krafterna att ha barn hela dagarna. Jag har haft Sam i 2 veckor snart han är väldigt lugnt barn o sover massor men vissa gånger kan även han skrika så man blir litta trött. Tur jag har min combo Nathalie som hjälper mig, hon gillar ju att bära runder på honom hela tiden ;)

Ska bli så himla kul o se han utvecklas =)



Jaa och då kallas man visst för Mr X, fruga här ute på bygget... eh trevligt.


Aja nu ska jag snart till jubbet BLÖBLÖBLÖ! Men snart helg och fredag blir de tjejmiddag och lördag mys till tusen med snyggingen : )


Adjöö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0