Hej hej våren

Började morgonen med att gå till spelboden o säga att jag inte ville ha jobbet där. Men det hade han reda fått reda på så han hade ordnat någon annan ;)

Sen promenixa jag hem till Ida och hämta henne och Joel så gick vi en runda i skogen. Så jävla mysigt. Vidare hem till mamma och skulle pumpa Idas däck på vagnen men de funkade inte så jag och Sam satte och i solen på trappan o mös lite ist innan vi gick hem o åt gröt o vila ;D

Nu har jag och Elina precis varit nere i källaren o mätt min soffa som vi tänkt sätta på hennes balkong så vi kan ha balkong vin mys där nu när solen hälsar på :) OCH DEN GÅR IGENOM :D



Jag har kockat köttäfärslimpa idag och den blev så sjukt god. MMM! Synd jag är så mätt annars hade jag fan tryckt i mig mer haha.


Nu ska jag fortsätta planera bus med Blygor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0