if we ever meet again

Har fått låna Annettes hostmedicin och den smakar inte alls gott men jag får väl ta den dååå annars tar det väl längre tid att bli frisk. Jag har nog inte tagit någon medicin sen jag var typ 8 :P Förrutom allegi medicin då.

Sitter med min frukost nu, start med persika yoggi. Måste äta när jag ska och jobba annars orkar jag nog inte med ett helt dygn.

Går av jobb 9,45 imorgon men bussen går 9,37 så jag får nog gå tidigare. Då blir det hem o tvätta lite sen snacka jag och Naaa-neen om en svin billig utgång men funderar på att ta det lugnt istället. Ska ut på lördag ju och då vill jag vara fit for fight



Imorgon kommer min kära syster Blixten hem :)



Nu får jag snabba mig om jag ska vara klar tills bussen går.


Ciao


Kommentarer
Postat av: Blixten

Wiehooo nu är jag hemma kära syster =)

2010-02-19 @ 11:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0