Familjen annorlunda

Har spenderat hela min dag med Annette. Först så luncha vi sen gick vi ut på en liten promenad med mina pojkar. Tillbaka till Annette o kolla på Grease :) 
 Har även varit iväg o solat och handlat. När vi kom hem igen kolla vi på bröllopsfotografen sen laga Annette det nääästan godaste jag ätit på länge.
Typ köttfärspiroger M M M! Det satt såå fint så. Också sallad till det :) YEAH!
Fick en doggybag med mig hem också wohoo ;)


Imorgon ska jag nog till hbg och busa med Mikaela lite :) Kanske kolla om lille Dennis vill ses en sväng också under kvällen :)


Nu för tiden ångrar jag fett mycket att jag inte tog tag i körkortet några år tidigare.

Ohwell, Grattis till Nathalie och Johnny! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0