Långtorsdagen

Lille Sam Elliot kom redan kvart över sju idag (han brukar komma en timme senare), änsålänge känner jag inte av något jobbigt men o andra sidan så sover han nu, kanske därför.

Runt middag kommer min personliga massör jag bokade igår via msn. Jag har så ont i ryggen så han får äran att ta & klämma på mig.

Sen tror jag bannemig att jag och lilleman går ut på promenad och väntar på att Annette ska ringa för då ska vi iväg o handla födelsepresent till Elina och Annette ska handla hem lite mat också så då går tiden lite fortare också :D

Ska ha Sam ganska länge idag vet dock inte HUR länge :/ Jobbigt att inte veta vilka tider som gäller.

Aja, förhoppningsvis är han på gott humör idag(vem blir inte på det humöret av mig!? :)



Igår var vädret riiiktigt nice när vi var ute och gick så även om jag var dödstrött så var jag jätte glad. JAG KUNDE GÅ UTAN JACKA UTAN ATT FRYSA :D


Åkte o sola med Elina & Emmie sen kom Zarah hem till mig sen kom både Emma & Annette en runda, snacka massa mög o så sen när dem gått kollade jag och Zarah på Paranormal activity. Jag hade inte så höga förväntningar om filmen så jag tyckte faktiskt inte den var så dålig. Skrek som fan och hade mig. Jag tyckte den var läskig!!!! Sen lämnade Zarah mig här själv så blev jag helt paranoid och börja reagera på ALLA ljud runt omkring hahaha.

Tog en jävligt varm dusch (borde kanske varit kall) sen kröp jag ner i sängen och kolla ett avsnitt av Cougar town så tänkte jag inte så mycket på ljud, demoner och exorcism mer och sov som en prinsessa :)




Exorcist VS Prinsessa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0