NÄE!!!!!

Jag saknar det här! Och med det menar jag inte att Nathalie är en det men jag saknar henne också.  



Så på lördag ger vi oss ut så här. Och med så här menar jag tyvär inte klädseln utan arm i arm.





Titta här så söt en ful pojke kan bli






Idag har jag sagt upp min lägenhet.

Bjuvsbostäder: Är du säker på att du ska flytta?
Jag: Ja!
Bjuvsbostäder: Ja, jag hoppas bara du vet vad du gör
Jag: Ehh, JAA!
Bjuvsbostäder: Ok! Men du är och har varit en bra hyresgäst
Jag: pfft, jag vet! Toodels!


Jag har inte bestämt vart jag ska bo än men men har lite o välja på så det känns bra.


Något annat som också känns bra är. .  HA det tänker jag inte säga :)


Nu måste jag kissa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0