Centersyd

Nu är Sams skötväska klar, mitt ombyte framtaget nu väntar jag bara på att tiden ska gå lite fortare för vid två-tre tiden kommer fismange så ska vi iväg till Centersyd o shoppa lite =)


Bröllop på lördag och jag har fortfarande inget tal!!!! Jag vill INTE stå o tala framför alla människor kanske därför jag omedvetet inte ens börjat på något tal. Kanske ska höra med paret om jag får göra något fräckt stand up istället som den pajas jag är :P Jag kan ju faktiskt jonglera, stå på händer, gå ner i brygga, jaa se på fan vad jag kan. Men något tal äääeee. Jag börjar svettas bara jag tänker på det nu :(


ser fram emot sexpartyt den 17 hos Zarah : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0